הנשיא הרצוג דן עם ח"כ רוט בסוגיית חוק הגיוס

    איתי גדסי No Comments on הנשיא הרצוג דן עם ח"כ רוט בסוגיית חוק הגיוס

    בעוד הקואליציה והאופוזיציה מתקשים למצוא נוסחה להסכמות ביניהם, זומן אמש ח"כ רוט לשיחה בארבע עיניים עם נשיא המדינה יצחק הרצוג, כדי לדון בסוגית גיוס בני הישיבות. הנשיא קרא למתן את השיח הציבורי משני הצדדים ולהימנע מאמירות מתסיסות

    14:18
    06.05.24
    אפרת ברזל No Comments on "אבא הלקה את עצמו כל חייו שלא הציל את משפחתו מהשמדה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בניסיון לחדש את המגעים על הרפורמה המשפטית, חודשו אתמול המגעים בין הקואליציה והאופוזיציה. בין השיחות הקדחתניות, זומן למשכן הנשיא הרצוג גם ח"כ הרב משה רוט לשיחה בארבע עיניים בשלל נושאים ציבוריים שעל סדר היום.

    מטרת הפגישה היתה, לדון בנושא סוגיית גיוס בני הישיבות ובדרכים לפתור את המשבר ולהימנע מסערה ציבורית. ח"כ רוט הציג לפני הנשיא את דעתם של גדולי ישראל בנושא ואמר כי נציגי הציבור החרדי ערים לגודל האחריות המונחת על כתפיהם בשעה זו לשמור על אחדות העם ובו זמנית גם להבטיח את עתיד עולם התורה.

    בפתח המפגש, שיתף הנשיא את ח"כ ביחסו החם שיש לו עם חסידות צאנז ובית החולים לניאדו. ח"כ רוט הודה לנשיא על המילים החמות ושיבח את הנאום המכונן של הנשיא הרצוג בפני הקונגרס האמריקני לפני כחודש, ואמר כי היה זה נאום מאוזן וערכי שהביא כבוד לעם היושב בציון. הנשיא הודה בחמימות לח"כ רוט והדגיש כי הוא תולה את הצלחת נאומו בקונגרס ב"זכות אבות".

    בשיחה הממושכת, דנו הנשיא וח"כ בסוגיות שעל הפרק, בהם גם על הצורך בהסכמה ציבורית רחבה לשינויים מהותיים במערכת המשפט. הנשיא גינה אמירות קיצוניות שנאמרו בתקופה האחרונה וקרא למתן את השיח הציבורי ולהימנע מאמירות שנויות במחלוקת המתסיסות את האווירה.

    בסיום המפגש העניק ח"כ רוט לנשיא את הספר לפיד האש על מסכת חייו המופלאה של האדמו"ר מצאנז זצוק"ל. הנשיא הרצוג העניק לח"כ את ספרו של סבו הרב יצחק אייזיק הרצוג שכיהן כרב הראשי לישראל וביקש מח"כ רוט לשמור על קשר שוטף כדי לדון בצורה עניינית בסוגיות ציבוריות מהותיות.



    0 תגובות